ქულები, კრიტერიუმები
|
1–3
|
4–5
|
6–7
|
8–10
|
შესავლის გაკეთება
|
ტრაფარეტული
და უინტერესოა |
არის მცდელობა
აუდიტორიის დაინტერესების |
საინტერესოდ არის მოწოდებული
|
მოძიებული აქვთ ისეთი დამატებითი მასალა, რომელიც მსმენელთა ინტერესს იწვევს
|
თემის წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა, თემა ბუნდოვნად არის წარმოდგენილი
|
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
|
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირე ხარვეზები
|
თემა ლოგიკურადაა აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელია
|
ლაპარაკი
|
დაბნეულია და გაუგებრად ლაპარაკობს
|
ხშირად ჩერდება და ერთსა და იმავეს იმეორებს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით და დამაჯერებლად
|
დასკვნების გაკეთება, მსჯელობა
|
არის მცდელობა
|
გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურად და კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებული, ორიგინალურია
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
იყენებს მწირად და შეუსაბამოდ
|
იყენებს მწირად და შესაბამისად
|
იყენებს ცხრილებს და დიაგრამებს შესაბამისად
|
ძალიან კარგად იყენებს ისტის ტექნოლოგიებს, წარმოდგენილი მასალა მდიდარია
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
პროექტის შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
დამრიგებლის პროგრამა
-
გაკვეთილის გეგმის ფორმა | სქემა გაკვეთილის მთავარი თემა ფიჭური კავშირი სწავლების საფეხური 10 კლა...
-
დამრიგებლის პროგრამა
No comments:
Post a Comment